alla dricker glögg nuuu

Här ska jag bjuda er på ett låttips (helst Linnea, LYSSNA!!) som verra tipsade mig om idag. Här kommer det...JUL HOS MANGE, en uppdaterad julmysig version av allas vår favorit fest hos mange. Lyssna och njut. Till något helt annat, jag har flyttat i helgen! Till en jättefin och mysig tvåa, är mycket nöjd. Igår drog jag och Lisa med oss Andreas och Lars på Ikea så nu fick jag lite nya saker hit också! Det enda problemet just nu är att tanten hos vår gamla hyresvärd inte godkände vår städning. Jag. Blir. så. Jävla. Förbannad. När vi flyttade in hade de inte gjort någon besiktnig innan, de som flyttade ut hade typ dammsugit en gång sedan åkt därifrån. Det var stopp i alla avlopp, spisen var trasig och det hängde en DOFTGRAN(!!!) under diskbänken för att det stank från avloppet. (när jag skriver detta undrar jag varför vi ens flyttade in?) Allt detta tyckte hon minsann var helt okej och beboeligt ända tills lars mamma fick nog och ringde dit. Nu klagade hon för att vi inte dammat av persinnerna. DAMMAT AV PERSINNERNA. Jag trodde det var ett skämt när lars ringde och sa det. Nu sitter jag här och blir argare och argare, men kan inte göra nåt åt saken för att jag är så jävla rädd för henne, har aldrig mött en så otrevlig människa. Justja, jag hade inte skurat spisen tillräckligt bra invändigt heller. Men vad konstigt.. smutsen från 1838 var LITE SVÅR ATT FÅ BORT!! aaaah, jag är så less. Hejdå /en arg jenna som nu blir ännu argare för att jag är så feg och inte gör nåt åt att tanten låter mig städa 10 år gammal smuts...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kryssa här så får du en miljon kronor.

Vad är meningen med livet?

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0