Julkalendeeeeeeer!

Jag fick en av mamma!!!! Hon hade köpt en men bara glömt att ge mig den! Nu känns allt bra igen.

Jag har just varit nere hos grannen, höhö, nämen hos Rut och Karl. Dom hade nå typ event där ikväll så jag och mamma gick ner en sväng. Köpte med mig ett värmeskydd hem.

Gud vilket väder det är ute, värdens storm och regn. Känns otroligt skönt att jag inte har något biljett till matchen ikväll, annars hade jag ju garanterar släpat mig ner till arenan i detta väder +att matchen är försenad med 40min. Tycker synd om frälundaspelarna som var tvungna att flyga i detta väder.

Förresten så ska halv åtta hos mig komma och spela in i övik, så kul! Mamma känner en av dem som ska vara med! Längtar tills man får se det:) jag tycker att vi gurkor kan köra halv åtta hos mig någon gång framöver också :)

Igår köpte jag apelsiner och nejlikor så jag tror jag ska pillra lite med det ikväll kanske.

Nu blev det ett långt inlägg men tänkte att jag skulle kompensera för den dåliga uppdateringen. Nu tycker jag att alla ni andra gurkor också ska blogga lite också.

Jag hatar att när jag bloggar från telefonen kan jag inte ändra kategori till Lisa utan det blir automatiskt Linnea, Så förlåt lelle. Men jag brukar försöka komma ihåg att gå in och ändra på datorn i efterhand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kryssa här så får du en miljon kronor.

Vad är meningen med livet?

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0